sábado, 22 de maio de 2010

תנודות האנרגיה

תנודות האנרגיה





האנרגיה שלנו יכול לעשות שלושה קטבים שונים: חיובי, שלילי או נייטרלי.

האנרגיה של אדם הוא משהו מיוחד, להיות מזוהה חיובית או שלילית על עצמה שוב צריך להיות מזוהה ביחס לאדם אחר, ניתן להעריך בצורה שונה עבור כל אחד. אז אתה יכול לקבל אנרגיה חיובית על עצמך ועל אחיך שלילית או להיפך, חיובי או שלילי עבור שניהם. אם האנרגיה שלך היא שלילית עבור אחיו, אינו אומר בהכרח כי זה גם רע בשבילך.

כדי לזהות איזה סוג של אנרגיה אדם, זה המבחן ידי מגע. התחברו אל אדם זה ואת מבינה את ההרגשה הזאת מביאה. אם זה מרגיש משיכה טובה, התחושה על העור החם, אנרגיה היא טובה בשבילך. אם נוגעים לגרום דחייה של העור, להרגיש עקצוצים ביד שלך או להרגיש את העור קר, האנרגיה היא רעה עבורך. אם אתה מרגיש דבר לגעת או להסתכל, כלומר הוא אנרגיה ניטרלית.

בניגוד לאנרגיה, חיובי ושלילי עבור אחרים, מצביעים על תאימות אנרגיה. מכאן נובע הכלל של ניגודים שמושכים אחד את השני, כי אנחנו מדברים על אנרגיה. במקרה של אהבה ממבט ראשון, למשל, כי קיימים תאימות כזו.

אנרגיות להדוף, אז פגישה כזאת אתה מרגיש דחייה עבור אדם אחר, סלידה מסוימת, חוסר אמון או משהו פחות תוקפני. האטרקציה היחידה פיזי בין שני אנשים, דורשת אנרגיות שווה. עבור אדם שאתה מרגיש עמוק חיבה או אהבה, הוא אמור להיות הכוח בקנה אחד עם אנרגיות (שלה הפוכה).

לפיתוח אנרגיה הרטט חשוב כי האדם יש כוח תואמת את שלך, כי זה מאוד מקל על תהליך energization, העברת פשוטה של אנרגיה או אפילו בטלפתיה.

אנרגיה, אולם ניתן לשנות. כדי להפוך את האנרגיה של שני אנשים תואם, אתה יכול להמשיך עם האנרגיה ההיפוך. תאימות זו יכולה להיות רצויה, למשל, בין מטפל למטופל, כדי להקל על תהליך הטיפול, או זוגות כדי לפתור חילוקי רציני.

הרטט אנרגיות אלה המיוצרים בקצב יתר מואצת, ממקורות שונים, כגון גירוי מיני או רגשי. אדם תהיה רק אנרגיות הרטט בגופך לתפוס אותם על ידי גירויים רגשיים או יש לו חיי מין פעילים.

האנרגיה הרטט יכול להיות חיובי ושלילי. התשלילים הם פחד, חרדה, דיכאון, חרדה, כאב, געגוע, וכו 'הם אושר חיוביות, אהבה, מין, וכו'. כל מקורות האנרגיה האלה ניתן להמיר את אנרגיית הרטט באמצעות הפקודה נפש פעילה של הפרט, כלומר, הרצון העמוק. אנחנו יכולים לנטרל אנרגיות שליליות משפשף את אגודליו ולאחר מכן לשפשף את החלק האחורי של תנוכי אוזניים. תרגיל זה מבטל את תופעות פסיכוסומטיות משום שהוא עוסק במערכות של מרידיאנים המחוברים למערכת העצבים המרכזית, והוא קשור גם כמה סניפים של תפיסה פעיל. העיסוי הזה הקורה הוא יכול לבטל את חסימת זרימת האנרגיה ואין יותר בעיות.

דרכים אחרות להשיג אנרגיה הרטט היא באמצעות מימוש וביצוע הנפשי של הפעלות.

לכן, אדם יהיה קוד משלה של אנרגיה, לא צורך ללכוד אנרגיה מבחוץ. אז כדי להפוך את הצ 'אקרות, לא לספוג אנרגיות שליליות.



סוגי האנרגיה



אנרגיות התנודה מתקבלים באמצעות גירויים רגשיים (פחד, שנאה, אהבה, אושר, כאב, וכו ') ומין.

האנרגיות הרטט אלה לא פעילים בתדירות מתחת לאדם 17 הרץ עם האנרגיה הזו יכול לבצע הרבה דברים, אבל בתוך שדה האנרגיה שלך, לא יכול לתקשר בשדה של אחרים.

אנרגיות התנודה פעילים אלה בתדירות גבוהה יותר מאשר 17 הרץ ניתן להשתמש באנרגיה זו כדי לעבוד את שדה האנרגיה שלך, ואת התוצאות מהר מאוד.

קונדליני היא מיזוג של כל האנרגיה הרטט (רגשית ומינית) transmuted.

האנרגיה טכיון הוא סכום של סינכרוניזציה כל קוסמית יותר (קונדליני אחרים המאוחסנים מרכזי בחזית).

אז בשלבי פיתוח אנרגיה הם:

1.Transmutação אנרגיה הרטט



2.Elevação ואת הריכוזיות של הקונדליני מול



3.Conversão קונדליני אנרגיה טכיון



זוהי האנרגיה של הרטט בתדר גבוה יותר ביקום. אנרגיה זו היא מורכבת משני זוגות נייטרלי של חלקיקים בעלי מטען חשמלי על ידי להפך הם ביטלו את ומאוזן. להיות ניטרלי אינו מציע התנגדות מהלכים 27 פעמים מהר יותר ממהירות האור. למה לא קוטביות, ניתן להשתמש חיובית או שלילית, כך שלא ניתן לראות (ללא צבע) הוא רטט של הרמוניה קוסמית.

הוא חשב אנרגיה רוטט בתדירות גבוהה של אהבה, את אותו כוח, כי ישו נהג לבצע בהצלחה יוצאת מן הכלל את מה שאנו מכנים היום נס.

כל הדברים בני ביקום רוטט בתדרים שונים בהתאם לרמת ההתפתחות שלהם. ישוע הראה את כל רוטט בתדירות גבוהה של אהבה יכול לדחוף את האנרגיה אכפת טכיון להעלות את האנרגיה החיונית של אנשים שלקחו את הריפוי העצמי.

עם אותה אנרגיה מכוונת, ישוע המשיח יכול לשנות מספר פעמים את תדירות הרטט של המים, והפך אותו יין, ולכן יכול לעשות את אותו הדבר עם אלמנטים אחרים, יצורים ואובייקטים של הטבע.

מניפולציה של אנרגיה טכיון מאפשר העלאת התודעה למימדים גבוהים יותר של המציאות, ובכך להקל על קשר עם בני לראות ממדים אחרים, מחזקת את אנרגיית החיים, את ההילה או צוות השדה האלקטרומגנטי.

לקבלת העולמות המימד השלישי, כמו כדור הארץ, על הקושי להשיג זה רמה גבוהה של רטט היא הרחק מאחור ההבנה הנוכחית שלנו. בשל בלוקים, טראומות פסיכולוגיות, מורכבות, בעיות רגשיות פיננסיים, מפריע לנו להיכנס קו כזה.

הפירמידות הן גנרטורים כי tachyons ללכוד, שהוא תדר התהודה Shumann, אנרגיה קוסמית. באותו זמן הפירמידה של ח 'ופו נבנתה עם הקוונטים גנרטור, כי אנשים לקחת ייזום, הם הבינו לבד, לפי הממד השלישי, הצפיפות מקשה לתקשר עם האנרגיה הזו.

"המצרים" (יצורים מעולם אחר) יצא עם הידע הזה, הם עשו הערכה של כל נקודות האנרגיה, את מערבולות האנרגיה של כדור הארץ, ואת בנו את הפירמידות ב 30 מעלות מזרח וכן קו הרוחב 19 מעלות דרום, כי אלה קואורדינטות ליצור ענק בתחום התנודה, הוא כוכב הלכת הגדול ביותר והיפראקטיביות.

טכיון אנרגיה היא האנרגיה הנצחית, כבר עושים שימוש זה דרך המחשבה שלנו, אבל התדר של החשיבה שלנו היא הרבה מתחת לתדר התהודה שומאן, את תדירות התהודה של היקום, את הדופק של כדור הארץ, בתדר זה היום pulsates 13, את הרטט של כדור הארץ ואנחנו 13-15 (תדר התודעה שלנו), יש לנו להאיץ באופן מאוזן יש שליטה של אנרגיה.

ישו קם 12-19 שנים הפירמידה של ח 'ופו, עם הפיניקים, קבלת החניכה שלו, הוא היה זה אשר עשה שימוש באנרגיה זו טכיון, קפץ על רטט של גנרטור הקוונטים שנבנה בידי אדם וידע חוצנים (בעיקר לבנייה הפירמידות האחרות).

הגנרטור מפיק הקוונטים כוח tachyonic של הממד הרביעי, הנדסה מכאנית של היום כבר משתמש באנרגיה טכיון ו הפיסיקה הקוונטית כבר מדברים על זה.

אנו משתמשים באנרגיה שלא במודע, אנחנו חייבים ללמוד להשתמש בו באופן מודע פעיל בזמן הפירמידות היו יזם עם פעילות הכוללת ומי יוכל להיות חלק מהקבוצה הזו, הצליח לרחף, לרחף, לשנות, היו " האלים "(משה החל את הפירמידה).

כל רגש יש תדר של רטט. צ 'אקרות כל לייצר תנודות אנרגיה. אנרגיות אלה, המין הוא השכיח ביותר. קונדליני היא לא רק האנרגיה המינית, אלא שילוב של כל האנרגיה הרטט transmuted, כלומר הממד השלישי. הקונדליני יכול להיות מורמת לחזית, ואנחנו יכולים לכוון אותו.

עם התפתחות הקונדליני לחזית, קיימת אינטראקציה עם השדה האלקטרומגנטי של כדור הארץ, אשר מסונכרן מעת לעת עם רטט קוסמי, הופך טכיון אנרגיה: האנרגיה של המחשבה, אשר הוא סכום של כל האחרים, לפי שיטת אשר ישו ניסים שלו.

אנרגיה טכיון קשורה המחשבה, המצפון, רטט האהבה - המימד החמישי הוא סכום האנרגיות כל סינכרוניזציה קוסמית יותר.

האנרגיה הקוסמית היא פיסה קטנה של אלוהים, העצמי העליון שלכם, או תודעה הוא חי, פעיל בטבע, התודעה שלנו היא פיסת אלוהים, אנחנו דומים לאלוהים, אשר יכול להיות עבד, טיפל דרך קידוד מסוימים.

0 comentários:

Postar um comentário