sábado, 22 de maio de 2010

אסטרל והנפשית

אסטרל והנפשית


לפי התדרים של גלי המוח, רמות נפשית הם בתוך שתי קבוצות עיקריות: רמת האסטראלי או נפשית.
חשוב לציין גם כי הוא נמצא במוח שלנו מתרחשת סכום גבוה יותר של הפעילות החשמלית (האור), כל מחשבה, כל זיכרון, כל פעולה שאנו מבצעים הוא תוצאה של מיליוני ברק המיקרו פועל באמצעות הנוירונים שברים דקה שנייה . כל הפעילות הזאת נקראת לעתים קרובות המוח (הנפש), אשר נמדדת מחזורים בשנייה. במישור האסטראלי, אנו מדמיינים, ואנחנו יוצרים, אבל אנחנו עושים את זה בעוצמה מספיק או
מהר. ריפוי, למשל, מתרחשת, אבל לאט. בחיים הרגילים שלנו אנחנו כבר די הרבה זמן על שינה בזמן הכוכבים, חושב, מקווה או חלום. רמה זו פועלת הפנים בהכרה והוא פותח על ידי בנו באופן אוטומטי. צריך לפתח, כך ברמות העליונות של ביתא. כשאנחנו ברמה הכוכבי, שאנחנו יכולים להיות פגיעים בשל רטט של בובה. האנרגיה של רמה זו יכולה לשמש לרעה. שדה האנרגיה יכול להוריד לא רק מדיטציה, אלא גם כאשר אדם בוכה או ישנה הרבה, כי את התאוצה של גלי המוח שלהם פוחתת התדרים, כך עם אנרגיה, כמובן, שאתה מוגן. לכן, מחשבות שליליות, אנשים ויברציות שליליות לא רק, אלא גם הסביבה, להשפיע על ההילה של אותו אדם, והוא יכול לקלוט אותם.
במישור הנפשי, ליתר דיוק מעל 17 מחזורים בשנייה, התוצאות הן חיוביות. האנרגיה ניתן להשתמש רק בחיוב או, לכל היותר, יכול להיות נייטרלי, לא שלילית! השדה מגביר אנרגיה, ההגנות שלנו חזקים, ההילה שלנו מתרחבת. ההישגים הם הרבה יותר מהר!
ככלל, עלינו לשנות את המחשבות השליליות חיובית, מקרינים אור, אהבה והרמוניה. אנחנו מה שאנחנו חושבים הוא חושב כך טוב ולהיות אדם טוב יותר. מתקדמים יותר הרמוניות הן המחשבות שלך, הרצונות והעמדות, את האור יותר לספק לכם!
עבור הנוכחים את האווירה תמיד מתוך אנרגיה, עייפה, לא מסוגלת לבצע tarefa.mais לעתים קרובות הם ישנים עם נראית מותשת, מרוקנת באופן קיצוני. אם נעלה או נחות, בגלל שפעם תדירות, אפילו גבוה יותר, מהר לך ללכת לכוכב התחתון. זה בגלל האנשים שם, אין לי את האנרגיה האסטראלי, כמו שלנו, עולם החי. יש לנו יצור חי שהם אין יותר: הגוף הפיזי. רכיב זה לבדו אינו מסוגל לייצר מספיק כוח כדי לספק כמה עשרות של "פראיירים מתים," איך לשמור על עצמנו לחיות בתנאים קשים, אבל עדיין חי. אז, לדמיין את הפסולת שהוא עשה כאשר נכנס ויברציות בתדר נמוך. בכל פעם שאתה פותח את שדה האנרגיה, מבעד לדמעות, דאגות, חדשות רעות, וכו '., אם בתדירות נמוכה ופונה ברמה תורמת בואם, אשר הגישה מוכן למצוץ את האנרגיה, וגם ליהנות קצת החומר דרך חיים כאן. זוכר את הספר הסוד. הסוד הגדול הוא לא רק חשיבה חיובית באופן כללי, כי את הספר משתמשת אך שמירה על רמה גבוהה מחשבות על מה שמחזיק אדם מן ההשפעות השליליות. pensamnetos חיובית תמיד, עליז, עולה התדירות שלהם, מה שהופך למשוך את התשוקות שלך בקלות רבה יותר מבלי לפעמים להילחם כל כך הרבה.

0 comentários:

Postar um comentário