sábado, 22 de maio de 2010

פלנטריים המעבר

המעבר העולמי הוא השם שניתן לתהליך של שינוי, שבו כדור הארץ וכל היצורים החיים בו הם רק ההתחלה ונמשיך להשקיע בשנים הקרובות.
במעבר הזה עכשיו, במחזור זה, לא יהיה מעבר של כוכב הלכת מן השלישית הממד הרביעי כרגיל, מסיבות שונות בעולם לא מקבל מספיק מהירות כדי להגיע אל הממד הרביעי. עם זאת, האדם אינו תלוי ביקום אנרגיה ולעבור הממד הרביעי, מצב שבו הגוף שלנו להפוך אנרגיה יותר משנה.
זהו תהליך מחזורי המתרחש מדי שנה 26mil. כדור הארץ ומערכת השמש סובבים סביב השמש הגלקסיה המרכזית (שהיא חור שחור) שבו הדופק נפלטת אנרגיה, אשר הפוטונים, חלקיקי אנרגיה, וכו ', היא הגלקסיה של הפולסאר. הדופק זה מגיע כל מחזור של כדור הארץ 5125 שנים, יש רק אחד האינטראקציה ואת סופו של מחזור זה הוא הרגיש ביותר בעוצמה, מה אתה יכול לקנות אנרגיה לתהליך של שנוי. התאריך של dezembro/2012 כאשר כדור הארץ נכנס במסדרון האפל של היקום, והוא פונה הפולסאר מקבל את כל ההשפעה שלהם לא אומר סוף העולם, להיפך היא דרך עדינה שרק לב מוכן.
יש גם את השפעת חגורת הפוטון, המהווה טבעת ענקית של קרינה שגורמת סביב השם הגדול המרכזי Alcyone יום ראשון, הממוקם בקבוצת הכוכבים של הפליאדות, שסביבו כוכבי הלכת במערכת השמש שלנו במסלול וכל הנלווה .
זו תהלוכה של מערכת השמש שלנו בכיוון השעון סביב Alcyone, היא תופעה מחזורית. עבור כל מסלול שלם סביב Alcyone, השמש שלנו, הירח וכוכבי הלכת לצלול הנוכחית פעמיים זה טבעת של חלקיקים זעירים של קרינה, פעם בצפון ופעם בדרום.
מעבר לכל אלה דרך חגורת הפוטון נתונה בכל תקופת זמן בערך 12,400 שנים.
הכוכב הוא תקופת מעבר לפיתוח בעתו המשמח, הפיזי, הנפשי והרוחני, של מי שמוכן כראוי על המעבר הזה, אבל יכול להיות שלילי והרסני במיוחד למי שלא מנגינה לתודעה רחבה יותר.
האנושות לומדת לקח חשוב בעונה זו, שבה היא להבין האלוהות שלה, הקשר שלה עם הבורא הממשלה עם כל מה שקיים.
הלקח הוא להבין כי כל הדברים קשורים וכי כל חלק מכל זה. התוצאה של המעבר הזה פלנטרית, יהיה ניסיון של תקופה חדשה לחלוטין עבור האנושות, שבו ההרמוניה יותר שלטונו אהבה בין גברים.
האם הכניסה של האנושות בעידן של אור, התעוררות התודעה המשיח.
במהלך השלב הזה, אנחנו לא לבד; קיימים ברחבי היקום גזעים רבים, תרבויות וחברות של יצורים בעלי תודעה רחב יותר, שמטרתו העיקרית המשימה היא לספק הדרכה, תמיכה ואף הגנה על כל כוכבי הלכת במעבר השלישי ל הממד הרביעי.
התמיכה של אלה בני האור, כבר קרה מאז שחר האנושות, דרך להיפטר אלה כראוי.
עם זאת, עם הכניסה על פני כדור הארץ את חגורת הפוטון, את תמיכתם של בני הוא כבר גדול יעמיק, בהתאם לצרכים.
המשימה שלנו בקטע הזה היא להיות מוכנים, קשוב קשוב אלה האצלות אהבה ואנרגיות גבוהות שמקורן אלה גופות של אור, ולהיות מודעים לכך שאנו ערוצים של שיתוף פעולה ותמיכה היצורים האלה, כך שהמעבר הזה יהיה חלק ו חיובית עבור כולם, reinserting האור על הפלנטה הזו חוזרים לכדור הארץ כדי המטרה המקורית שלה - להיות מרכז מפואר על חילופי מידע גלקטי.

0 comentários:

Postar um comentário